Rabia_38_01 sütün yetiyordur güzelim, aynı durum benim başıma geldi ondan söylüyorum her hemşire farklı diye…sağlık ocağına gittim sütüm gelmiyordu biri diyor ki tirle ile süt sağılmaz diğeri diyor ki sadece bağım makinesiyle yapılırsa çoğalır diğeri diyor ki sütün gelmese de olur hepsi farklı ama ortada benim çocuğum var en sonunda beni emdiğunden pek kilo alamadı alanında uzman bir doktora gittim mama takviyesi uygulayalım dedi yoksa sütüm gürül gürül ama bebeğime kilo anlamında yaramadı bunun da teşhisini ve beni yanlış yönlendirenler hemşireler, ayrıca biri yazmış hemşirelerle derdin ne diye kimseyle derdim yok, kız kardeşim hemşire benim ne derdim olacak o bile farklı konuşuyor. Farklı tabiku konuşurlar; tek bir doğru vardır ama bunu her biri farklı yorumluyor gerek aldıkları eğitimden gerek tecrübelerden o yüzden burası çok bilenler ve sadece bildiklerinin doğru olduğunu Kabul edenlerle boş boş kaynıyor, başka doğruya açık olmadıkları için su kadar klavye konuşturuyorlar, buraya her yazdığım tecrübeyle sabitlenmiştir kimse her kafadan ses çıkarmasın