Kizimin 2 gün once atesi 37 ,5 arada 38 buluyordu geçti şükür o günlerde 1, 2 tane cgkofte yemstim dünden beri cildinde kizariklik,kabarmalar oldu cigkoftemi yapmstir alerji , yoksa atesden de kaynaklanirmi ! Az da öksürüğu var , hastaneye gtmeye korkuyorum gidip gostermelimiyim biséy olurmu gitmesem yada ne önerirsiniz ilac falan 6 aylk