5 buçuk aylık kızımı dün kontrole götürdüm ve vajinal yapışıklık olduğunu öğrendim. Dün de sormuştum. Tahlil istedi ve çok şükür idrar yolu enfeksiyonu çıkmadı. Bu hafta kontrole gideceğiz tekrar. Nasıl bir yol izlenecek ? Dikkat ettiğimde bende baya yapışık olduğunu görüyorum. Bu durumu yaşayanlar nasıl bir tedavi uygulandı ? Bebeğinizin huysuzluğu var mıydı gece uykuları nasıldı ? Benim kızım özellikle son zamanlarda huysuz ve geceleri çok çok sık uyanıyor. Bu durumu yaşayanlar bilgi verirse sevinirim. Allah bebeklerimize şifa versin hepsineee 🤲🏻