Ninattanuvanza bizde çok çektik hep aynı saatte 3 saat aralıksız ağladığı zamanlar olmuştu 40 çıkınca biraz daha sakinler dediler ama nafile hatta 40 ndan sonra daha kötü oldu biraz araştırdıktan sonra kolik gazı olduğunu anladık , emzirdikten sonra mutlaka gazını çıkartıyorduk sonra bebeğin kendini anne karnında hissetmesini sağlayan fön,çamaşır makinası, tren sesi gibi öyle öyle atlattık çok şükür ...ağladığı zaman hemen kucağınıza alın ve karnının üzerinde durdurun midesine hafif baskı yaptığı için rahatlar .. inşallah sizinde en kısa zamanda geçer , biz şimdi 2,5 aylığız bazen o ağlamaları olmuyor değil ama hemen sakinleşiyor