Arslaninannesiii ben normal de hiç terlemeye bi insandım, terkesem bile çok hafif olurdu koku falan asla olmazdı. Doğumdan sonra sırılsıklam okuyordum, kokusu da cabası 🙄 şu an o kadar terlemem yok ama terleyince yine az da olsa koku oluyo. Geçmedi benimki hala 😔 ve 10.5 aylığız. Hiç kokmayan ben artık terleyince kokuyorum çok sinirimi bozuyor. 😠