Ebruuuuuu Merhaba, bebeğim 2 aylık bugun aşı olduk ateşi çıkmaya başladı fitil ve ateş düşürücü dışında ne yapabilirim🤷♀️
Bgmbgmbgm Ebruuuuuu üstünü ince giydirin.. duş aldırabilirsiniz koluna gelmicek şekilde..yada koltuk altlarına filan ıslak bez koyabilirsiniz.. çok geçmiş olsun💐
Yenianne1 Ebruuuuuu bizde bugun 11 gibi olduk gelince hemen 1 cay kasigi calpol verdom smdilik yok atesi..