aycaayca 2 gündür göğüslerimde ağrı var hem halsizim hemde ateşim çıktı şimdide başına gelen oldu mu ateşimde çıkınca bir korktum
YldrmBytkn aycaayca canım bu belirtilerde mastit olabilirmis diye okumuştum ama tam bilmiyorum bi araştır istersen geçmiş olsun 🙏
SuzininBilgesi aycaayca kesinlikle doktora git canım mastit olmuşsun tedavi olmadan geçmiyor ve çok zor ilerleyince emzirmek 😕 ben 2 aylıkken oldum hala sağ göğsüm çok çabuk etkileniyor
2cocukluanne222 aycaayca duş al sıcak suda ov goguslerini sonra bi parol al ve ütü ile isit sıcak havlu bas sürekli bide göğsünu sağ cnm süt kalmasın olmazsa bi doktora git antibiyotik verir belki