Bebeğim 10 günlük dogdugu ilk gün sarılık oldu abo uyuşmazlıgı. Bebeğim başlarda çok uyuyordu emziremiyordum bile. Şimdi ise gözünü kırpmıyor karnı tok altı temiz olmasına rağmen 2 saat zor uyuyor. Sizce sarılığın bi belirtisi mi bu uyku uyuyamama lütfen yardım edin@