Oğlum 50 günlük her yedikten sonra gazını çıkarırım bugün çok uğraştım cikarmadi biogaia kullanıyorum meme+mama şeklinde gidiyoruz sma mama kullanıyordum bugün aptamil aldık ilk defa denedik oğlum yedikten sonra gazını çıkarmadı emzirdim sonra yine cikarmadi gazi var belli çıkaramıyor neden acaba ne yapabilirim