Bu mevzunun cevre tarafından bu kadar sorun edileceğini ve dert edileceğini merak edileceğini bilemedik vah vahh!!!!!! Daha 13 ayligiz bu arda 7.5 aylıkken emeklemeye başladı tutunarak yürütür. Son bir aydır tay tay da duruyor. 2. 3 dakika durabikiyor. Ama işte bizim millete bu yetmiyor. Ayakkabıyı giyip dışarıda adım atarak yürümesi gerekiyormuş. Normal bir çocuk yaşını karşılaşmış. Eee napalim şimdi bizim ki karşılamadı ölelim mı hiii…