1annneee Kızlar 4 ay oldu doğum yapalı sezeryan yerim hala kırmızı bu kırmızılık nezaman geçer normal mi yara yeri nezaman vücut rengini alır tekrar?
Ysmn07 1annneee boşver canım kırmızı kalsın benimkini görsen korkarsın hem kırmızı hemde dışarıya doğru pörtledi dicem başka tabir bulamadım:)
Ates_mami 1annneee iz biraz cilt yapısıyla alakalıymış. Nasıl bir yerinizi kestiginizde iz kalıyorsa orda da kalıyor. Kızarıklık benim 1 haftada geçti ama. Koyu renk kesilen yer baya belli. Ben biraz açılır koyulugu diye düşünüyordum ama ilk dogumumdan sonra 3 yılda geçmedi. Şimdi bide 2. Eklendi üstüne. Daha da belli 😊 iç çamaşırın altında kalıyor nasılsa görünmüyor 😀
pollyophelia Bana doktorum contactubex diye bir jel yazdı onu sabah akşam kullan iz kalmaz dedi valla ben düzenli kullanmayı hep unutuyorum aklıma geldikçe sürüyorum 8 ay oldu kızarıklık baya geçti ama iz duruyor tabi. Düzenli kullanımda geçiriyormuş izi