Annesininpogacayanagi Kızlar 8 aylık kızım 3 gundur cok fazla ama az az kaka yapıyor. Önceden gunde 2 kere dolu dolu yapardı. Ama 3 gundur gunde 5-6 kere az az normal bi seklde kaka yapıyor. Bazen zorlanıyo yaparken ve az cıkardıgı oluyo. Acaba yediğimi yaramıyor?
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Annesininpogacayanagi Fasla mı katı beslenei bu ara o yüzden de olabilir, diş de gelebilir ☺️
Annesininpogacayanagi AyPerisiVeGokPrensininAnnesi aa dişten oluyor mu? Hayır öğlen mutlaka corba yapıyorum sabah kahvaltısı gecede maması aralarda püre ve beni emiyo.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Annesininpogacayanagi Olabilir bence. Benim kızımda dediğin gibiydi tek belirtisi tuvalet oldu bir anda 3 diş çıkardı 8 ay 5 günlük. 7 ay 25 güüktü ilk dişi geldi 27 gibi 2. Tam 8 aylık oldu 3. Geldi. Bu bir iki gün kakası böyleydi normale döndü 🥰
deletedmom247 Annesininpogacayanagi Bilemedim valla bende arkadaşın dediği gibi dişten de olablir belki😒
Annesininpogacayanagi AyPerisiVeGokPrensininAnnesi anladım cnaım inş ondandır iştahsızlıgıda var cunku doğru duzgun bişey yemedi bugun. Bekleyelim bakalım 🥰