Merhaba kızlar oğlum 17 haziranda 1 yaşına girecek . Ve kendiliğinden uyumasını artık çok istiyorum . Sürekli memeöde uyumak istiyor . Sallayarak asla uyutamıyorum .bana yardımcı olur musunuz. Ne yapmam gerekli ? Sütten kessem nasıl uyuyacak bu çocuk bilemiyorum