Miradeniz 2cocukluanne222 benim oglumda da yok bu durumlar geçsin gidicem tahlile kızımın asi yeri yara olana kadar bilemedik şimdiye kadar o kadar doktora gittik 15 yaşında onlarda farketmemiş.Arastirdim biraz yara izi olmadan tutmuş olabiliyormuş bakalım test yapilacak.
1prensannesi_ Balteknem iz kalacak evet bize izi olan aşı yapacağız denildi meğerse verem aşı sı imiş 4 ay 28 günlüğüz halen kırmızı yeri kabuk olmuş içten iltihap dolmuş sakin el sürmeyin yerine hiç bir işlem yapmayın
Deletedmom388 Balteknem Ne zaman vuruldu? Biraz zaman geçmesi lazım. Yanlış hatırlamıyorsam 5.ayda kabuk tuttu hatta biraz iltihap bile geldi,doktoruna sordum normal demişti.Hemen olmuyor
Eeff53 Balteknem oğlumun aşı yeri yaptırdıktan 1 ay sonra yara olmaya başladı hatta kanadı sandım sonra izi kaldı yani bekleyin gösterir kendini