Selam kızlar, bebitom doğduğundan beri biberonu almadı, şu an alıyor ama emmeyi bilmiyor biberonu 🤦🏻♀️ Alıştırma bardağını da beceremiyor. Direk su bardağı yada çay bardağı tutup kendi içiyor. Bazen çok kaçırıyor, korkuyorum burnundan geldi çünkü bir kere. Bardaktan içmesi iyi bir şey ama alıştırma bardağına nasıl alıştırabilirim ?