Swtlna 15-18 ay arası bebekleriniz günde kaç defa emiyor ve ne kadar sürüyor? Bizim sanki az biraz, devam sütü ya da mama takviyesine mı başlasam acaba
Rzgr Swtlna oglum 15 aylik genellikle sadece uykuya gececegi zaman emiyor. Gunde 4 yada 5 bazen daha az. Devam sutunu sadece kahvaltida veriyorum oda kuru kuru yemesin fiye yarim cay bardagi kadar. Normal zamanda zaten biz ne yersek oda onu yiyor. 2 yasina kadar emzirecegim ama anne sutunun artik onu doyurmuyor. Artik herseyi yiyen bir bebek icinde mamanin cok gereksiz oldugunu dusunuyorum. Sevdigi yemekleri hazirlayabilirsiniz. Gunde 3 ana 2 ara ogun veriyorum. Ara ogun genellikle yogurt meyve ve kraker tarzinda.
Mom44 Swtlna sayısız kez emer gün içinde maksimum 5 -6 dakika kafama estikçe veriyorum yemek +mama 3 öğün devam sütü 2 kez ara öğün 1 kezde meyve veriyorum ne varsa gün gün degişiyo tabi 🌸gecede 3 kez filan emer gece beslenmesi yapmıyoruz
Cnrays Swtlna hala mama mı? Zaten o cocuk sızınle aynı seylerı yıyebılır sonucta 15 aylık bebegım var gun ıcerısınde ⅘ kez emıyor sadece
ZeynoAliTugra Swtlna oğlum 17 aylık oldu bni emmeyi kendisi bıraktı gnde. 2biberon süt içiyoruz ballı bebe bisküvili fln
Swtlna Rzgr çok teşekkür ederim cevabınız için. Aslında iştahlı bir çocuk kilosu da yerinde ama sütüm ne kadar var yok bilmiyorum emmek de istemiyo, inek sütü vermiyorum, acaba bir şeyler eksik mı kalıyor diye düşünmeye başladım
Rzgr Swtlna benim oglumda cok istahli. Artik emmek onun icin tam bir keyif zamani. Hadi gel biraz emiselim demesem gelip emmez. Emerek uyuyo sadece uykusu gelince emmeye gelir. Inek sutu bende vermedim henuz. Pinarin devam sutunu veriyorum onu da yarim su yarim süt seklinde. Birde gun icinde elinde surekli birseyler oldugu icin. Emmek aklina gelmiyor herhalde😊
Balyanakbal Rzgr eline bir şeyler nasıl veriyorsunuz 😊 gezerek mı yiyor 13 aylık oğlum var eline verince direk hepsini ağzına atiyor sonra da tabiki çok geldiği için hepsini çıkarıyor bir iki sefer versem alışır mı acaba
Rzgr Balyanakbal eline birsey vermiyorum. Kendisi ne gorse aliyor. Buzdolabini acip domates aliyor biber muz. Muzu soydurur yer. Domatesle biberi direk yer. Ekmek bulur alir. Bardagini alir masanin ustunden suyunu icer. Biz hep birlikte yedik. Ilk zamanlar kontrollu verdim. Yine yerken pesindeyim ama o da nasil yemesi gerektigini ogrendi. Yarim muz verin eline pesinde gezin gozlemleyin. Simdi catal kasik meraki var. Ama temizlik yapmaktan cok yoruldum. Kendi yemesi cok guzel de hep arkasini temizlemek gerekiyor. Kahvaltida peyniri önune koyun. Domates dilimleyip koyun. Sizden gordugu gibi yer zaten😊
Balyanakbal Rzgr biz de akşamları hep birlikte sofraya oturuyoruz ama önüne koydugum şey ne olursa olsun meyve salatalik peynir filan tamamini ağzına atiyor bu yüzden ben de parça parça veriyorum dediğiniz gibi gözlemlemem lazım galiba bir süre sonra alışır herhalde
Zuzu_beril 18 aylık deli gibi meme emmek istiyo oturduğum an koltuğa yandım direk üzerime geliyo uyurken meme diyorum çok ağlıyo napcagimi şaşırdım
Rzgr Balyanakbal zamanla alışır. Bebekler kendileri yedigi zaman ne kadar yiyebileceklerini kendileri daha iyi ayarlayabiliyormus. Birakin cikarsin oynasin minciklasin. Öyle oyle yemeyi ogrenecek😊
Kubra111 Aklına estikçe emer benim oğlum gece sürekli agzonda olsun ister gündüz belli bir sayısı yok ama ne zaman canı isterse