Dfmrve1 Anneler 6 aylık bebeğim kimi görse ağlıyor yadırgıyor bu ara teyzesine 2 gündür bir gidiyorum yine ağlıyor bazen hemen alışıyor bazen hiç. Yenidoğduğunda kıştı çıkmadık sonra korona şimdi alışmıyor nasıl yapacam 😒
Kuzuannesi Dfmrve1 alismasin bosver insan gore gore duzelecektir kucuk dha sonucta kmseyi gormeden bianda insanlar öcü gbi geliyor sonucta