Merhaba sevgili anneler,
Kızım 6buçuk aylık. Şu aralar hep benimle uyumak istiyor. Ama yanıma alınca da oturur pozisyona geçerek ağlıyor ama gözler kapalı. Emziriyorum tekrar ağlamaya başlıyor. Diş mi acaba? Aynı problemi yaşayan var mı? Geceler haram oldu resmen. Gece olsun istemiyorum. Gündüz iyi ama. Bana bi akıl verin neden böyle yapıyor?