Mermeral Bebeğim 2. Ayında 6200 dü. 3 aylık olduk. 6800 olmuş. Boyu uzamış ama. Az mı arkadaşlar ? Bu aralar iştahı da az sanki. Var mı aynı durumu yaşayanlar ?
Mermeral aybukemom teşekkür ederim canım sağ ol bu aralar kusması da arttı, dedim bir sıkıntısı mı var doktor iyi dedi ama yine de anne yüreği
BabyGroot Mermeral doktorunuz normal dediyse çok takılmayın bence doğum kilosuna göre de gayet iyi kilosu her çocuk farklıdır kıuaslayıp canınızı sıkmayın 😊
aybukemom Mermeral çok mu yediriyorsun bide emzirir emzirmez hoplatma hemen gazını çıkarmayı ihmal etme kusuyorsa sorun yok her bebek bu aylarda kusar