GUBILIK Duhamomm ikisi de cok zararlı. rezene nobet gecırtme ıhtımalı var. Min 4 yas. cıkar bırılerı ben verıyorum bırsey olmadı der sımdı ama sızın basınıza gelmeyecegı ne malum? pırınc unu kan sekerını yukseltır. Kof kılodur. vermeyın yazık cocuga