Mom0870 Muno66 ben yaptırdım doktorum mutlaka yapılsın dedi. Arkadaşımın bebeği rota yüzünden 1 hafta hastanede yattı. Sizde doktorunuzu dinleyin
yummymummie Haticekerem ben yurtdışında yaşıyorum. Burada 7. Haftada aşılara rota ile başlıyolar.7. Haftada yaptırdım ben. Ama türkiyede 3. Ayda yapılıyo diye biliyorum.
Basak08_ Yaptırdım bende doktorumun önerisiyle.ilk doz 3 Ay 10 günlük olana kadar yapılmalı demişti doktorumuz
Semaeymen Kesinlikle yaptırın büyük oğlum yakalandı çok ağır atlattı hastane de serum takdılar sürekli 3 ve 6 Aylarda yapılıyor diye biliyorum
Tontisimm Muno66 tabikide yaptırın kızıma 3 doz yaptırdım.3 dozda menenjit yaptırdım çok pahalı aşılar ama yaptırın. Bakın aşısı olmayan bir virüs nasıl insanları öldürüyor.. aşılar çooook önemliii
Aybuke Muno66 yaptırdım ben maddi imkan varsa yaptırilmasi taraftariyim insallah menenjit asisi da yaptıracağım
Htlpyrk Muno66 sadece rota icin degil. Ben tum ozel ve devlet asilarinin yaptirilmasi taraftariyim. Hic acaba yaptirmasam mi diye bi dusunce gecmedi aklimdan. Bence sizde yaptirin.