kızlar kızım hastanede emzirmeye yeni başladık prematüre doğdu.bu diş ağrısı bende bayadır var hamile olmadan once çektirmek istedim.rontgen cekti bişeyi yok dedi.bi hafta once antıbıyotık kullandgm ıcn ıltıhabı kurumuştu muhtemelen.bişeyi yok dişinin dedi.ne kadar anlatsamdan bişeyın yok dıyıp gonderdı.ağrıyı çeken bilir karşıdan bişeyın yok demesı kolay ya.sonra hamile kaldım bı kaç gün sonra.hamilelğimde de baya çektim boğazıma kadar şişiyor.3 kere işlem gördü dişim,1 dolgu,2 kanal tedavı.yani dişimin yarısından çoğu dolgu diş miş kalmamış aslnda.o kalan dişimde kırılıyor ağzımı parçalıyor.yani sizcede gercekten sorun yok gibimi?diş çektirmenin ne kadar kötü oldugunu bılmeme ramen cektirmek ıstyrm kurtulmak ıstyrm.ama emzirirken diş çektirilir mi? ilaçlar vuracak dişime,cektikten sonra da antıbıyotık yazcak ağrısı ıcın.? ne diyosunuz?napmalıyım?