Bebeğim dün geceden beri uyanık oldugu sürece ağlıyor kendini sıkıyor ayaklarını yukarı çekiyor sadece meme de sakinliyor cok üzülüyorum doktoruma sordum bebegim aglıyor gazını çıkardığım halde aglıyor memede susuyor dedim doymuyordur dedi kilo alımı gayet iyi dedim kilo alımı tek başına yeterli değil dedi idrar kakası da gayet normal her altını aldgımda var nerdeyse mama mı vermeliyim