Merhaba kızlar ilk defa yazıyorum buraya. Bebeğim 2 ay 11 günlük 1 aydan sonra gündüzleri hep uyku halinde ama asla dalamıyor yani sallamayı bıraktığım an gözlerini açıyor gece uykusuna 10 gibi geçiyor sabah 5te hava aydınlanınca oda uyanıyor. Gaz sorununu hallettik bi sıkıntısıda yok. Aydınlıktan dolayımı uyuyamıyor acaba bu böyle devam edermi yoksa düzene otururmu. aranızda böyle sorun yaşayan varmı?