Sema10 dilekcy1644 benimde bebeğim iki aylık sağlık ocağındaki kabız yaptı bıraktım ocean 3 aldım 400 onu kullanıyorum bir sıkıntı yaşamadık çok şükür
dilekcy1644 A1s2a3m4 ay kıyamam bizde o durumdayız zeytinyağı verdim üstten alttan da o şekilde 2 kez yaptı ama artık oda fayda etmiyor bize umarım geçer
Tatliskooo dilekcy1644 inşallah hoşafa şeker koymuyorsunudur 😳 zeytinyağı öneriliyor da bebeğe hoşaf ilk kez duydum
dilekcy1644 Tatliskooo ay yok canım kayısı zaten şekerli malatyalıyız kayısı bizim olduğu için rahatım o konuda valla bende bişey anşamadım araştırdım malatyada düzgün bi doktor bulamadım ya
A1s2a3m4 Gllshdmr_23 ayy bende netten bakıyorum degişik renkte var hep 400 luk acaba hangisi diye bilemedim
imgesi dilekcy1644 ben 400 luk kullanyrm canim asla monovit ve devit kullanma kabizlik cok yapar hemde bemm oglum hep kusuodu ama simdi hic sknti yok cok sukur