20 gün sonra aşımız varmış bçg diye ilk çocuğum ve bu asi hakkında bilgi verir misiniz bu asiyi yaptıran anneler bebeklerde yan etkisi oluyor mu ya da ateş filan. Hemşire 3 gun banyo yok ona gore ay sonu asi icin geldiğinde banyo yaptırıp getir dedi. Bebegimin cok cani yanar mi ateş vs bi durumu olur mu acaba? Bebegimin tıkanma sorunu var hepatit b aşısı icin gittik dün onda bile aglayinca morarıp tıkandı 1 dakika boyunca o yuzden cok korkuyorum