Merhabalaaar, 10 aylık bir kızım var. 9.aya girdikten sonra bir anda emziğini bıraktı, hatta biz bu emziği ilerde nasıl bıraktırırız diye düşünürken.. Sadece uykuya geçerken emiyordu bu arada, o yüzden uyku düzeni ve uyuma şekli de alt üst oldu. Emziriyorum ve sürekli emmek istiyor. Böyle bir durum yaşayan, sonradan emziğini tutmuş olan bebişleriniz var mıdır?