Geçen gün post açmıştım diş ishal ateş 39.2 diye 😌idrar enfeksiyonu beklerken kanda enfeksiyon çıktı hemde 85.4 doktorumuz cook fazla dedi serum tedavisine basladik. İdrar sonucunu yarin alacaz umarim idrarda cikmaz ama biliyorum ki olacak çünkü idrari cook sari ve kokulu Allahim sabır versin insallah umarim gececek bunlar rabbim beterinden korusun hasta olanlara şifa versin 🙏🙏🙏🤲🤲🤲🤲