Merhaba anneler haftaya bebeğim için sünnet randevusu aldık 19 günlük olacak. Doktorumuz önerdi, çocuk cerrahı da en uygun zaman olduğunu söyledi. Ama yine insan tedirgin oluyor canı acıyacak falan bide lohusalık hassaslık çok fazla. Tecrübeleri olanlar yazabilir mi?