CidemNisa Kızım 4 aylık uyku düzenimiz hiç yok desem yeridir.Gündüzleri uykusu olmasına rağmen uyutmaya çalışınca katılıyor ağlamaktan ama sonunda uyutuyorum sakinleştirip falan kayınvalidem ve kendi babam kıyamıyor gezdiriyor kucağında ağlamasın diye bu sefer uyku geçiyor eve gelincede hep kucak istiyor sonra hiç uyutamıyorum kimse beni umursamıyor çok yoruldum ya tam diyorum bildiğim gibi yetiştiriyorum çocuğumu iki üç gün sık görüştük mü gene değişiyor delirmek üzereyim laftan sözden anlamıyorlar resmen bıktırdılar nasıl vazgeçiricem onları bilmiyorum
NarminaAbdullayeva CidemNisa kati olun. Sizi anliyorum. Bunu yasamis biri olarak. Kaskati olun. Ciddi olursaniz sizi yenemezler. El mecbur😂 uzulmeyin