Marinedeniz Bugun ikidir ishal gbi kaka yapiyor bebegim 1 ay 6 gunluk oldu neden olmis olablir sizce ne yapmaliyim?
Wolverine Marinedeniz biraz takip et bakalım geçmezse gidersiniz doktora. Yediğin birşey de etki etmiş olabilir, üsütmüşte veya normalde olabilir.
kubrab38 Marinedeniz doktorumuz bize ateş ve kusma olmadığı sürece normal demisti. Bunlar yoksa korkma canım
Semapekyilmaz Marinedeniz düzelir canım merak etme bazen bizdede çok sıvı oluyordu geçer büyük ihtimalle
Marinedeniz Kizlarrr :( usutmus olabilir mi ? Normalden kalin da goydiriyorum aslinda havalar serin gidiyor diye
Marinedeniz Wolverine tesekkur ederim canmm seni happymomdan hatirliyorum benm basliklarima yorumlar yazardin☺️ Senin nasil gidiyor buyuttun mu bebisi