Yldz32 bu beslenme redleri oluyor maalesef canım benim oğlumda 2 ay 25 günlükken başladı şuan 4 ay 16 günlük hala devam ediyor ama yine biraz hafifledi sayılır, o dönem çok ağlamıştım yıpratmistim kendimi sütüm kesilmişti üzüntüden, asla kabul etmiyordu ne süt ne mama uykusunda zorla besledim hep ayakta yedirmeye çalıştım neler neler , inşallah en kısa sürede duzelir senin yavrun ,bizim şimdi başımızda diş olayı var alttakiler şişmiş patlatcak çok huzursuz elleri ağzında yemek istemiyor yine , verdiğin CC çok normal fazla değil yani, bütün mamaları denedim ben yesin diye hiç alakası yok yani , şuan beslenme aralıklarini 4 saate çektim daha iyi oldu, uykusunda icirmeyi dene