Eeff53 Selam canım anneler siz emzirme sütyenini kaç aya kadar kullandınız ya da kullanmadınız mı oğlum 6 aylık oldu hala kullanıyorum ama rahatsız oluyorum artık 🤦🏻♀️ Bu konu ile ilgili aydınlatırsanız beni sevinirim 😊
Hunilianne Eeff53 ben de sevmiyorum yaa ama mecburen kullanıyorum. Atletler de daha sarkık gösteriyor :( güzel bir toplarlayici emzirme sütyeni önerisi varsa ben de alırım
neyzen15 Hunilianne emzirme sütyenleri çok ince ben aylardır önden klipsli yani önden açılabilen sütyenleri kullanıyorum çooook rahat ettim hem balenli sarkık durmuyır kesinlikle tavsiyemdir 👍🏻👍🏻
Thesra Eeff53 Hiç gerek yok bence kullanmayın normal destekli ya da sadece balenli sütyen kullanmanız yeterli olur
Aynurince Eeff53 1defa tek giyindim.. Bana göre hiç te kullanılışlı değil. Görüntüsü hiç hoş değil.. Normal büyük beden sütyen aldım içine ütülenmiş ağız mendillerinden de koydum süt akarsa sütyene sızmasın diye 🙂
Kaderrrasya Eeff53 emzirme sütyeni ve atletinide hiç kullanmadım. İlk 3 gün sütyen takamadım sonra normal kullandıklarımı kullanmaya devam ettim.