FNur1704 Kizlar affiniza sığınarak sormak istiyorum.. 7 hafta önce sezeryan ile meleğimi kucağıma aldım. 40ımız çıktı. Ve 2 gündür kanamam oluyo fakat nedense sadece akşam geliyo. Kanama gibi de değil o kadar az ki sanki affedersiniz akıntı gibi kahverengimsi.. şimdi bunu adet olarak mı saymalıyım ya da normal mi ? .. var mi benzer durum yaşayan ?
Fatima33_ Normal olarak say cann, ilk 15 gün gelecek kan temizsindir lan gelse de gelmese de, bende böyle oldum.