Mirsim uzayan sarılık şeklinde oluyor ilk ay kontrolünde doktor test yapıyor sarılık bir hastalıktan mı uzadı yoksa sadece anne sütü aldığı için mi diye. O test sonuçları temizse anne sütü sarılığı diyor o da mama takviyesiyle ve zamanla geçiyor. Anne sütündeki bir maddenin fazlalığı karaciğerdeki enzimlerin çalışmasnı etkilediğinden sarılık uzuyormuş sanırım ama 2. Ya da 3. Ayda her türlü geçiyor zararı yok o sarılığın.