Kuzey-41 Simaylaaa hicbirsey yaşamadık bugun 6.ay asilari oldu yine hicbirsey olmadi şükür ağlamadi bile
55eren55 Simaylaaa ateş falan olmuyor 1 hafta huzursuz oldu sadece mızıklamalar falan calpol veriyordum gece yatmadan rahat uyusun diye
Kvsryld Gecesinde hafif Bi ateş oldu gece boyu dikkat ettim Bi defa calpol verdim sonra sıkıntı yaşamadık