Ikrabebek O düşünceler hemen her annede oluyor merak etmeyin. Bebişinizle zaman geçirdikçe alışacaksınız. 🥰 Benim sadece 20 gün yanımda birileri vardı. Sonra hep yalnızdım. Yalnız olmak en güzeli, Bebeğinizle birbirinize alışabilmek adına. Merak etmeyin o en güzel şekilde sizi yönlendirecek. Bence ona bol bol sarılın, onu bol bol koklayın. Ve varlığına şükredin. 🌸🌺