Elisademir2020 2 aylık kızım var dudak çevresinde bıyık kısmında ve bıyık bitşmlerşnden aşağı doğru hafif morarma var bu durumu yaşayan varmı korkmalımıyım 😔
Kkg Elisademir2020 ustte kalsin ben olsam biraz gozlemler doktora gotururum. Yada taki eden doktora foto atsrim cok gecmis olsun
Haticemree Elisademir2020 benm kizimda da cok hafif var ama biz emzikden oldugunu düşündük uzhn sure emdiği icin bazen. Ama suan yok ilk zmnlar vardi emzik kullaniyormh bebeginiz