Annelerinannesi Kolay katlanabilen hafif ve çift yönlü olmasını istiyorum. Sizce Mamas papas mı? stokke mi? Mima Xari mi?
Aysu2626 Annelerinannesi şmdi gördm bnde mamas papas ağır ama acaba o mu olsa diyorum siz ne yaptınz sormak istedm
EsMasal Annelerinannesi stokke çok ağır Canım denemiştim ben Almadan önce. Mina da çok hantal geldi bana mamas güzel güzeldi ama ben Pierre Cardin aldım çok memnunum
Ask17 Annelerinannesi mamas papas kullanıyorum çok memnunum stokke ve mimalar gereksiz pahalı geliyor bana yinede siz bilirsiniz
Annelerinannesi Aysu2626 okuduklarıma ve çevreme güvenerek kabin tipi olanlardan aldım canım. Kraft benim ki. Ama her markadan da memnunlar. Sakın başka alma. Kabin tipi olanlar çok rahat. Hem hafif hem küçük hem rahat hem kullanışlı
Annelerinannesi Aysu2626 mesela kraft you bebek arabası. E bebekte 759 tl şu an. Çok kullanışlı canım
Bengisu_dunya Mamas papas kullanıyoruz tek elle açıp kapanıyor hafif bagaja rahat sığıyor ben memnunum
Aysu2626 EsMasal pier cardin hangi model canm bir de ağır mı katlanınca çok yer kaplıyor mu portbebesyle fln katlanıyor mu
EsMasal Aysu2626 Aysu2626 Pierre Cardin alias plus canım pusetle katlanmıyor pusetle katlanan doona var o da çok güzel ama biraz pahalı galiba ben 4500 e aldım çok ağır değil puseti çıkarıp arabanın koltuğuna bağlıyorum oto koltuğu olarak araba da kolay kapanıyor
Htc06 Ben mamas papas occaro jevel kullanıyorum. Taşıma yönünden agır bir araba ama oğlum içinde çok rahat ediyor. Ben o yüzden çok memnunum. Kolay katlanıyor, kolay açılıyor
Aysu2626 Ask17 merhba ben bıgun bir araba markası gördüm bagi easyfold aynı mamas papas özellklernde hatta yağmurluğu ve kış için ayak örtsü var ben mamas papasa bakıyorm ama ayak örtüsü yok fln die çekimser kalıyordm netten gördm ebebekte civilde fln varmş gidip bakıcam aynı mamas paps gibi kapanıyor fln muadili yani ne dersenz ki
Ask17 Aysu2626 bende şimdi baktım netten dediğiniz markaya. Aynen mamas papasa çok benziyor sanırım fiyatıda uygun. Mağazada filan görüp deneyin yinede derim. Ama görüntüsü benimde hoşuma gitti ayak örtüleri ayrıca güzelmiş👍
Aysu2626 Ask17 ewt canm mağzada deneyeceğim bulurum inşallah hiç denk gelmemştm u markaya netten satışı vr bir de değim mağzalarda varmş. Ayak örtüsünü görünce sevndm onlar baya korunaklı olsun istiyorm çnkü olmadı mamaspapas alıcm ama sevndim görünce kalite farkı vardr illaki ama güzel dmi🥰
yms Annelerinannesi Annelerinannesi kesınlıkle mamas papas aırı memnunum stokke alıyordum vazgctm en ıslevsel ve kullanıslı mamas papas bnce dıgerlerı gıbı tak cıkar yapmıomus bır suru yerde kaplamıyor ayrıca yatırdıgında bırcok bebek arabasından uzun oluyor baya 2 yasına kadar rahat kullanırsn
Ask17 Aysu2626 evet görüntüsü çok güzel mamas papasa çok benziyor. Civil mağazalarında varmış yakınlarında varsa gidebilirsin. Ben mamas papası e bebekte günlük indirimler oluyoya ona denk gelip almıştım. Mamas papası alıcaksanız ebebeğin özellikle aylık indirimini kontrol edin yarı fiyatına düşüyor bazen.