AkileUgur Deletedmom50 yasak kalktı diye dün mutlu olan ben🙄sabah hüsran la uyandım 😣sonra yine yasak kalkmış dediler sevindim mutlu oldum 😅♥️
2lokummannesiii dorukalim çok çok zor alıştım anneliğe. Ama çok şükür ki oğlum iyi ki var. Meğer o yokken ev ne kadar sessiz ve anlamsızmış 🍀🌷🦋🐬💙🐋🐳