Cnprtk Ben denedim. Beden küçülünce hemen tasırma yapıyor, lastik izi çok fazla bacakları yara olmuştu kızımın. Tam beseni olunca güzel ancak ıslak bırakıyor altını, buda beni hasta olur diye korkuttu. Biz evy baby kullanıyoruz daha memnunum. Adet fiyatı heaplayınca zaten cok da karlı bir bez değil cok kalın, sisiyor. Kokuda yapıyor. Ben önermem. Onun yerine evy baby öneririm 🌿