Ada_Deniz 40 çıkan bebeğiniz de ne gibi değişiklikler oldu? Mesela uyku düzenleri emme sıklığı değişti mi? Gaz problemi düzeldi mi?
Butterfly Ada_Deniz emme sıklığı çoğaldı uyusu azda olsa düzene girdi yani artık gece sadece 1 defa uyanıyo önceleri her 1 ,2 saatde bir uyanırdı şimdi 4, 5 saatda bir uyanıyo
Butterfly Ada_Deniz gaz problemide düzeldi çünki bizim kız fazla kolik değildi ama arada bir oluyo gazı
Tatliskooo Ada_Deniz bebişler her daim değişiyorlar ayları aylarını haftaları haftalarını tutmaz pek . Üç aylıkken gaz sorunumuz yok olmuştu
Ogullarinaasikanne Butterfly benim oğlum 2 ay 6 günlük hemşire 3 saati geçmeyecek dedi siz uyandırmıyor musunuz kesintisiz uyuyunca
zeynephamid Benim bebeğim dün 2 aylık oldu, 40 ı çıkınca evet Bi nebze değişiyor gaz sancısı her gün olurdu şimdi biraz daha azaldı gündüz olmasa da geceleri daha güzel uyuyor
Butterfly Ogullarinaasikanne yoo uyandırsam sonra uyumaz yani gerek duymuyorum uyandırmağa o kendisi acıktığını biliyo sonuçta insan beyni var ona sinyal geliyo işte miden boş uyan diye
Yusra_buglem Ogullarinaasikanne doktor zaten acıkınca kalkar demişti bizede..bazen 5 saat bazen 2 saat sonra uyaniyo hiç belli olmuyor.
Ada_Deniz Bizim kız kolik değil ama gazı var fazla öyle sık sık ağlama krizlerine girmez… uyku düzenimiz hiç yok 14 saat uyumadığını bilirm inş bundan sonra düzene girer uykusu sürekli emiyor beni De 40 dan sonra bayağı düzeliyor dediler
Ada_Deniz Bebekler 21 günden önce 2 saate bir uyandrp emzirmk lazımmış 21 günden sonra özellikle geceleri uyandırmamak gerekiyormş acıkınca kendi uyanıor zaten uykusunu bölünce düzeni bozulurmş okuduğm araştırdığım bilgiler bu yönde 🥰