Fakir kaave tek kelimeyle iğrenç nasıl bu kadar beğenilmiş anlamadım ben de kardeşimin eşi de 2 senede çöpe atmak zorunda kaldık kullanırken iyi ama çabucak bozuldu ve garantisi dolduğu için tamir parası vereceğimize attık hele benim ki iki kere garantiye gidip geldi 3. De yine bozuldu. Aklınız varsa uzak durun paranızı çöpe atmayın