Psikologanne12 caglanrn ben de l bedenden s ye geçmek istiyordum yazmıştım satmak için hatta değişim yapabiliriz ne kadar süre kullandınız ?
Psikologanne12 caglanrn hiç kullanılmadı demişsin kusura bakma 😊 benimki siyah latex korse 20 gün kullandım sadece
mrs_happy caglanrn bnde s beden aldım hamıleyken herkes kızdı l bedensın kullanamıcaksın dıye bosa para verdım dıye 20 kılo almıstım cunku 😂 dogum yaptım 1 ayda verdım tum kıloları ve kullanamadım cunku xs beden olmustum🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️