Merhabalar,
Çalışan anneler yardımcı olabilir mi? Doğum paranızı ne zaman aldınız?
170 i aradığımda iş yeriniz doğum raporunuzu onaylamamış diyor.
İş yerine sordumumda ise
8 Temmuz da rapor bittiğinde onaylayacağız diyor…
işe başladıktan sonra mı para yatıyor acaba?