Bestenurasya öyle iyi anlıyorum ki tabiri caizse allah korusun cenaze çıkmış gibi oluyor evden 😔 o dönemde babamla annem bizdeydi hiç unutmam babam bile hüngür hüngür ağlamıştı... emzirip vermiştim bende ellerimle. Çok zor gerçekten ilk 2-3 gün geçmiyor herkes Yok ağlama,yok üzülme bizim bebekte yattı yok şunun çocuğu da yattı geçer falan. Sonra alışıyorsun kızım da unutmuştu biraz hastanede emzirince hatırladı çok şükür şimdi emiyor mama kullanmıyoruz 🙏🏻 Aynı bebek varmış evde gibi 2-3 saatte sağın sütünüzü çok az da gelse ben bir yere gitsem bile saat gelince sağıyordum. Rabbim şifa versin inşallah meleğinize öyle iyi anlıyorum ki sizi gözlerim doldu şu an 😔😔