Bestenurasya kıyamam ben ona. Çok geçmiş olsun. İnşallah kısa zamanda yanında olur annesi. Nasıl kaptı acaba o virüsü? Eve çok misafir kabul etmeyin bebeğiniz çok küçük ve mevsimden dolayı dışarda herkes hasta. Görmek isteyen beklesim biraz ya.
Moralinizi yüksek tutun sütünüZü etkilemesin. İyilesecektir inşallah