18Mayısta sezeryan oldum, toparlandımmı? hayır hala ağrım var iş yapmıyorm özellikle dünden beri sağ tarafım karnımın altı cok acıyor kalkarken otururken bişemi oldu bilmiyorum 😭 ama tüm bunların yanmda bide hapşırık veya öksürük geliosa gercekten dayanılmaz oluyor, hapsırık tuta tuta felc klcam😭 ne zamn düzelcm bn? ne zamn rahat hapşırıp öksürebilcm?