_esraaozturkk_ sen en kısa zamanda götür benim oğlum 30 günlükken normal yenidoğan göz muayenesi olmuştu aklımızın ucundan geçmezdi böyle bi şey yaşayacağımız şüphelendi doktor tam emin olamadı takip edelim dedi 53 günlükken teşhis kondu ve tedaviye başlandı. Ne kadar erken o kadar iyi o yüzden muhakkak baktır annesi rabbim sağlık sıhhat versin yavrularımıza