Merhaba günaydın sevgili anneler
Dün kızımla rutin konttollere gittik kendi doktorumuz ayrılmış o yüzden baska önerilen doktora gittik kızım normalde.2400-2900 civarı doğmuştu şuan 15 aylık ve 9.700 kilo boyu da 81 cm olmuş
bu bilgiyi yenj geçtiğimiz için bilmuyordu sanırım düşük kilolu doğduğunu yine de ama direk dedi kilosu düşük diye demesi doğru mu bı doktorun bana üç ogun ver dedi ama.ben gayet düzgün beslendiğini düşünüyordum
Sabah kalkınca
Bebe bisküvili Kaşık mamasi yer çünkü çok erken kalkıyor
Sonra 11 ya gibi bizle kahvaltı yapar güzelce
Sonra iki bucuk üç gibi ekmekli çorba yer
Akşam üstüne doğru ara öğün olarak bazen kek bisküvi meyve vs yer
Sekiz gibi de akşam yemeği yer bizle
Böyle baktığımda gayet düzgün beslendiğini düşünüyordum ama.doktor kilosu düşük öğün verin dedi emzirmeyin dedi de zaten istediği zaman emiyor bu öğün oncesinde değil biraz üzüldüm öyle deyince
Sizler ne düşündünüz 🤷🙈